Tisdagmorgon.

                                                                God morgon!

Insåg precis för några dagar sedan att idag den 20 mars är sista dagen för att skicka in sin ansökan via nätet till universitetet i Nice, så i natt satt jag uppe med det... Det är så sjukt krångligt att förstå systemet här, det är verkligen inte alls som det svenska universitetet. Jag lovar att jag fyllt i 50 % fel på blanketterna... Har ju inte översatt mina betyg än heller men om jag förstått det rätt så kan man komplettera med uppgifter i sommar.

Hoppas allt går bra i alla fall för jag vill inte gärna missa höstterminen! La till lite olika program där i min lista så vi får väl se vad det leder till, haha.

Men nu ska jag allt hoppa in i duschen!

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vad spännande! Ska du läsa på engelska eller franska isåfall? :) Vad har du sökt? :)

2012-03-20 @ 13:27:44
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Marie

Wow! :) Jag tycker att det verkar så sjukt svårt att lära sig franska =/ Vilket är synd eftersom vi är så inne på att åka dit i några år.

2012-03-20 @ 14:20:07
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: mormor

Lycka till<3

2012-03-21 @ 09:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0