Marineland



Idag ska jag och älsklingen åka till Marineland i Antibes! Trots att jag bott här i två år så har jag inte ännu varit där så det ska bli lite spännande. Egentligen är jag inget jättefan av shower med delfiner och späckhuggare, jag tycker mest synd om dem för att de måste leva i så trånga utrymmen. Men jag ser fram emot att se akvariumen med hajar och fiskar!

Och för er som även sett filmen Det stora blå, så kanske ni kommer ihåg scenen där Jean Marc-Barr är på ett marineland när han träffar sin vän delfinen (härunder). Den och många andra scener i filmen är inspelade just på Marineland i Antibes!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dit kanske vi kan åka nån gång? Jag är barnsligt förtjust i sånt. Puss

2012-03-10 @ 14:00:50
Postat av: Marcus Ivarsson

Åhh I Love Marineland (Y)



/// Marcus

2012-03-10 @ 20:00:23
URL: http://mivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0