Mini-helg!

Nu har jag en mini-helg fram till torsdag! Så skönt. Ska försöka utnyttja solen och poolen så mycket som möjligt under dessa dagar, det var nämligen ett tag sedan jag var i solen. Det börjar märkas kan jag säga! ingen solbränna så långt ögat kan nå.
 
Vi gick och la oss jättetidigt igår, så vaknade innan 8 imorse. Skönt att ha hela dagen framför sig, men samtidigt vet jag inte riktigt vad jag ska göra av denna dag! Har inte lust att åka någonstans. Och har redan tvättat och diskat. Tänkte ta en joggingtur lite senare men måste vänta tills solen gått ner så det blir nog inte förrän vid 20-tiden.
 
Egentligen borde jag vänta lite med att sola också, eftersom solen är som starkast nu mitt på dagen... inte så jättesmart att lägga sig vid poolen nu. Tror jag ska försöka vänta några timmar.
 
Lyxproblem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0