25.01.12


Vi var ute och bowlade i måndags.

Jag hade en sån vidrig dröm i natt så ni anar inte. Vaknade upp med hjärtat i halsgropen, tacksam att det inte var mer än en dröm! Pheeew. Var glad att jag ställt klockan på alarm för annars skulle jag redan vara död och begraven vid det här laget.

Jag gick upp i tid idag, försöker få in en bättre rytm nu och gå och lägga mig tidigare för att gå upp tidigare och tidigare. Det är ju så mysigt att vara uppe tidigt på morgonen med en kopp te och kolla igenom mailen. Dessutom får man så mycket gjort!

Idag ska jag mest plugga och städa samt sy in några knappar på en kavaj bland annat.


Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Usch, sådana drömmar kan göra att man är ur gängorna en halv dag! Jag minns när jag drömde att jag var otrogen mot Christophe. Jag hade ångest hela förmiddagen, haha.

2012-01-26 @ 14:46:37
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0