J-2

Bonjour!

Två dagar kvar idag tills min mor kommer på besök! Vi ska bo på hotell ett par dagar tillsammans, ska bli hur mysigt som helst. Just nu sitter jag och har precis målat naglarna, pluggar, och kollar hårextensions på nätet. Är jättesugen på att köpa clip-ons nämligen och har varit det ett bra tag. Väntar dock fortfarande på CSN-utbetalningen som (på grund av puckon på Swedbank) är flera veckor försenad. = luspank jag!

Annars är det fint väder ute, solen skiner men det är inga varma grader inte. Runt 7 grader skulle jag tippa på. Men solen är som medicin, så skönt nu när det varit grått och trist den senaste tiden! Man känner sig som pånyttfödd.


Kommentarer
Postat av: daniela

tänkte bara tacka för alla dina tips, vi hade en underbar resa! Har börjat ladda upp bilder ifall du vill se :)

2012-02-08 @ 15:26:24
URL: http://ddanielas.blogg.se/
Postat av: Mia

Hoppas du och mamsen har härliga dagar tillsammans!

2012-02-11 @ 00:59:35
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0