B.A.K.I.S

Jag mår inte helt hundra idag! Igår var jag som sagt hos en kompis på en lägenhetsfest, riktigt kul var det och en hel del folk jag inte träffat. Så himla fin lägenhet och perfekt läge bredvid Boulevard Gambetta! Inte alls avis...

Hur som helst så drack jag en hel del och sen sov jag över hos Camilla. Pallrade mig upp vid tiotiden imorse för att ta bussen hem, DET var inte det lättaste kan jag tala om. Ont i huvudet, uttorkad, allmänt död... Usch. Sen kom jag hem och stoppade i mig två Treo och kröp ner under täcket. Mysigast är att Seb inte jobbar idag så vi är hemma tillsammans!

Tydligen lovade jag att gå ut ikväll också... Får väl se om några timmar hur jag känner mig, haha. Tredje dagen i rad i sådana fall. Men det är helt klart att jag inte dricker ikväll. Avskyr att vara bakis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0