Kall måndag.

Nej, det ser kanske inte kallt ut - men det ÄR kallt!
 
Igår var jag på restaurang med pojkvännen och ett gäng av hans kompisar och gamla tränare från tennisklubben där han tränade förut. Det var sviiiiinkallt därinne för vi satt precis vid en plast-vägg och luften liksom blåste igenom. Dessutom hade jag bara en tunn höstjacka på mig. Så nu är jag övertygad om att jag kommer bli sjuk. Har redan lite ont i halsen...
 
Men soligt är det i alla fall! Man får försöka ta vara på solstrålarna. Och vinterjacka blir det helt klart för mig idag, även fast min höstjacka är mycket snyggare. Haha. Jag har lektion fram till 16 och sedan måste jag posta iväg ett brev.
 
Ha en trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0