I ett snoigt Stockholm

Vi hundvaktar "lilla" Zoe under julen.
 
Da var jag hemma i Sverige. Ah, vad glad jag ar over detta underbara vintervader! Meterhog sno pa balkongen och fjaderlatta snoflingor som faller ner oavbrutet. Nagon minusgrad pa det. Battre julkansla har jag nog inte haft pa flera ar.
 
Langtar redan tills pojkvannen kommer ner och far se detta underbara vader! Hoppas det haller i sig fram till nyar. Just nu har jag precis druckit te och atit en macka framfor Efter Tio, och nu ska jag bylsa pa mig flera lager klader for att ta ut var tillfalliga hund Zoe pa promenad! Hon ar en riktig bjasse sa jag har bestamt mig for att inta en diplomatisk men auktoritar roll. Far se hur denna promenad gar... Jag ar ju van vid sma terriers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0