29 december.

Bild från julafton.
 
För tillfället blir jag inte klok på hur blogg.se fungerar i iPaden, det är en massa problem när jag ska lägga in bilder vilket resulterar i att den enda bilden jag kan lägga upp är den ovan... Så fler inlägg kommer när jag kommit underfund om detta.
 
Hur som helst. Imorgon anländer Seb till Stockholm, vi har varit hela tio dagar ifrån varandra nu, det är nästan rekord för oss. Vi får en hel vecka julledigt tillsammans och det ska bli så mysigt! Men det har ändå varit skönt att vara hemma lite själv nu under julen, jag tror man behöver det också ibland. Nyårsafton firas i hemmets lugna vrå med festmåltid och champagne tillsammans med mina föräldrar. Ska bli väldigt trevligt det med!
 
Hoppas ni alla haft/har en mysig julledighet!

Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Man behöver ju få sakna varandra också :) Vilken fin bild på dig förresten, du är verkligen jättesöt!

Och gott nytt år!

2012-12-30 @ 21:43:43
URL: http://christineiparis.blogg.se
Postat av: Marie Bergman

Fin bild! :)

2013-01-01 @ 01:25:11
URL: http://livetiluxemburg.se/
Postat av: mormor

Gott Nytt År till Seb. och Dig. Skall bli trevligt att få träffas på fredag. Puss o kram.
ps Du är så fin som alltid på bilden. Skicka den till mig på mail.

2013-01-01 @ 11:35:34
Postat av: daniela

vad vacker du är på bilden!

Svar: Tack så jättemycket!
Karin

2013-01-01 @ 21:55:08
URL: http://ddanielas.blogg.se
Postat av: Frida A

Hej! Jag hittade till din blogg när jag sökte på att bo i Nice. Jag undrar om jag skulle få maila dig lite frågor, och om du har några bra råd/tips.
God Fortsättning!
MVH Frida A

Svar: Hej! Absolut, maila till [email protected]!
Karin

2013-01-04 @ 09:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0