Minigolf & nöjespark.

 
 
 
Nu har jag ledighet!! Så underbart att inte behöva ställa klockan på en vecka. Kändes så jäääkla skönt när jag gick ifrån jobbet idag. Riktig semesterkänsla, även fast det bara är en vecka.
 
Ikväll har vi haft en så himla mysig kväll. Först spelade vi minigolf, sedan gick vi till en fête foraine som kallas Antibesland (en nöjespark som är där under sommarmånaderna). Vi delade på en pizza, strosade runt och köpte oss en varsin klocka för 10 euro. Såååå mysigt att bara gå runt där hand i hand och inte behöva tänka på någonting! Man uppskattar verkligen sådana kvällar extra mycket när man inte har så mycket ledig tid tillsammans. Det känns verkligen som en lyx för oss, eftersom vi väldigt sällan har gemensamma lediga dagar. Ändå gör vi vårt bästa för att hitta på saker då och då och inte bara däcka i soffan när vi kommer hem från jobbet... men oftast blir det så ändå, vilket ju är ganska normalt.
 
På torsdag bär det av till Sverige! Men imorgon har jag lite saker att göra. Först ska jag göra naglarna (mer om det senare!), sedan ska vi åka och kolla på en lägenhet! Håller tummarna för att den faller oss i smaken.

Kommentarer
Postat av: daniela

verkar härligt :)

2012-08-08 @ 00:53:25
URL: http://ddanielas.blogg.se
Postat av: Jessica

Spännande med lägenheten!

2012-08-08 @ 07:38:51
Postat av: Ellinor

Härligt med semester!
Det var evigheter sedan jag spelade minigolf, men det är ju så roligt när man väl kommer iväg! Kanske skulle dra med ett gäng nu i helgen då vädret faktiskt ser riktigt lovande ut.
Kram

2012-08-09 @ 14:10:15
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0