Goodbye Sweden.

 
Ja, då var mitt besök i Sverige slut för denna gång. Efter en underbar vecka fylld av fint sommarväder, goda middagar och massor av tid tillsammans med nära och kära, beger jag mig hem igen.
 
Dagarna går så otroligt snabbt när man är hemma, trots att jag knappt gjort någonting. Jag har i alla fall njutit av varje sekund och verkligen tagit vara på lugnet och vädret! Det har varit så skönt att inte ha något speciellt schema utan bara göra det som fallit en in. Dessutom har ju mina båda föräldrar haft semester också så det har inneburit en hel del små miniutflykter till mysiga fika- och lunchställen. Ändå har dagarna bara rusat fram! Antar att sex dagar inte är så länge ändå. Men oavsett längd så kommer det alltid kännas lika tråkigt och jobbigt att åka hem igen. Det går nog inte att komma ifrån...
 
Men det ska självklart bli skönt att komma hem också och att få träffa min älskling igen. Fast har försökt att inte sakna honom för mycket ändå, för då skulle jag känt att jag inte tog vara på tiden tillräckligt här hemma. Det är nyttigt att vara ifrån varandra lite då och då tror jag.
 
Så - tack Sverige för denna gång! Vi ses igen till jul!
 
Och till mina kära föräldrar - vi ses i oktober! Saknar er redan.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej! Kul att läsa om ditt Sverige/Frankrikeliv. Hittade dig genom Azurlingua, funderar själv på att gå där om 1 eller 2 år :)

Jag har en liten fråga: Är alla lärare fransktalande eller finns det nån svensktalande där? Och kunde du franska innan du började? Med tanke på att du nu kan prata det flytande.

Svara på min mail, kommer nog på mer frågor :)
Ha det bra!

Svar: Hej! Har svarat till din mail :)
Karin

2012-08-17 @ 00:16:53
Postat av: traderareshop

Hej Fina!Kika gärna in min blogg om du vill vinna ett par vita flatform skor, fynda det senaste inom bloggvärlden eller bara inspireras. Välkommen in och ha det underbart! Kram

2012-08-17 @ 14:11:23
URL: http://traderare.blogg.se
Postat av: Pappa

jaa du karin, tack för denna gång och puss på dig.
Pappa

2012-08-20 @ 22:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0