04.04.12

Idag spöregnar det så jag är rätt nöjd över att kunna sitta och plugga hemma och inte ta mig någonstans. Som S säger, "jag lever ett lyxliv". Haha, säga vad man vill om den saken - jag har då varken någon sportbil eller mycket pengar. Men jämför man med någon som jobbar 7 dagar i veckan så är det klart att det framstår som rena himmelriket. 

Just nu ser jag mest fram emot att min kusin Anna kommer på besök på söndag! Så tidigt som klockan nio på morgonen om jag inte minns fel. Tur att väderprognoserna spår fint väder från och med lördag, det rådande vädret är inte mycket att hurra för. Ska bli så mysigt att turista runt och strosa i stan!

Kommentarer
Postat av: Marcus Ivarsson

Sv: Ja tack, jag märkte det nu på eftermidagen att det bara öste-ner vatten...

Men jo det är väll på Lördag det blir bättre?



/// Marcus

2012-04-04 @ 21:19:51
URL: http://mivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0