snörvel snörvel.

Har åkt på en ordentlig förkylning. Tur att jag inte har feber eller ont någonstans! bara rinnande ögon och näsa och total avsaknad av smak... 

Får pimpla i mig vatten och hoppas att det går över snabbt. Så tråkigt när huvudet liksom är alldeles igentäppt och man inte känner NÅGON smak what so ever. Lite surt sådär.

Men nu till något roligare, imorgon landar nämligen mamma och pappa vid ett-tiden! Det ska med all säkerhet regna hela dagen men inte bryr jag mig om det. Lika mysigt blir det nog för det och vi får väl se till att hålla oss under tak under morgondagen.

Nu vill jag mest att kvällen ska gå snabbt och känner mig väldigt rastlös...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0