Monaco tur och retur.









Jag hade tänkt åka och möta Seb idag på tennisklubben när han jobbade. Men tåget var ordentligt försenat och när jag väl kom fram i Monaco så hittade jag inte busshållplatsen så jag bara irrade runt och fattade ingenting. Det slutade med att jag väntade på tågstationen istället tills han slutat. Otroligt meningslöst, hatar att känna att man slösat massa ledig tid på ingenting!

Men jaja, vi kunde åka hem tillsammans i alla fall. Vi hade tänkt gå ut och äta ikväll men det är så kyligt ute så vi stannar hemma istället! Nu är det Wilfried-Tsonga mot Federer i match på tv också så jag lär inte få se mycket annat på ett par timmar.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Är det så kyligt ute?? stackars er här är det varmt så det förslår, 11grader idag 1:a advent huu va konstigt,

kram igen.

pappa

2011-11-27 @ 19:23:15
Postat av: Spanienfrugan

Coolt att kunna åka till Monaco bara sådär!

2011-11-28 @ 12:37:25
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Snygg tenniskille!

2011-11-28 @ 12:39:22
Postat av: Ellinor

Det blir inte alltid som man tänkt sig, men en liten utflykt fick du till i alla fall :)

Kram

2011-11-28 @ 13:36:44
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Mormor

Tur att Seb. får titta på tennis. Du får nog lära dig gilla det du med. Hos oss är vi båda lika sport intresserade, så det blir aldrig diskussioner om sport programmen. Däremot gillar inte jag dekkare vilket sambon gör. Här har vi bara en Tv så han får titta. Hemma har vi ju varsin TV som tur är. kram.<3

2011-11-28 @ 16:37:52
URL: http:// softgotton

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0