Lördag.

Idag jobbar jag kväll, 18 till midnatt. Tar tåget hem sedan. Är inte överförtjust i att jobba kväll för det känns som att man bara går och väntar på jobbpasset. Hade tänkt städa en massa innan men sen tänkte jag, äsch, gör det imorgon istället när jag är ledig. Åker kanske in lite tidigare idag för att försöka hitta ett par träningsbyxor.

Imorgon är jag ledig med Seb jobbar. Typiskt. Alla andra har långhelg dessutom för att det var röd dag här igår. Jag vill börja plugga! Är så avis på alla som får lov här och var och är lediga på röda dagar.

Jaja. Ska göra mig i ordning och åka in snart så jag har lite god tid på mig. Känner mig sådär småirriterad idag av ingen orsak alls. Som att en boxningssäck skulle komma väl till hand... Hoppas ni andra har en roligare helg än jag har.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Livet är så för oss alla. Ibland så går det opp . ibland så går det ner. Fast idag är en ny dag med nya möjligheter. Tänk positiva tankar. Puss o kram.<3



2011-11-13 @ 08:32:42
URL: http:// softgotton
Postat av: Pappa

Hallå där boxninssäck eller ett par joggingdojor går också, jag lovar har använt denna metod i många år, du bör göra något fysiskt eller vad?

kram

pappa

2011-11-13 @ 12:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0