Halv tolv.


Tog den här bilden i våras när det var en Italien-utställning vid Place Masséna. Massor av god italiensk mat, ostar, glass, charkuterier etc. 

Vaknade som sagt halv tolv idag. Ovanligt för att vara mig, men ibland är det riktigt skönt att inte ställa alarmet och bara låta kroppen sova ut. Det blev ingen bio igår för vi var rätt trötta. Vi stannade hemma och kollade på finalen av franska Let's Dance istället. Eller Danse avec les stars som det heter. Det blir nog bio ikväll istället! Nu ska jag fortsätta dra mig i sängen och sedan ta en dusch.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Där hade jag gärna varit idag! ;-)

2011-11-27 @ 10:06:02
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0