Blonde (?)

Nu sitter jag med en blondering i håret. Får se om jag lyckas återgå till blondin på egen hand eller om jag transformerar mig till påskkärring istället! Det var S mamma som tipsade om hårfärgen. Hon har tydligen gått från svart till blont med den... påstår hon. Vet inte vad jag tror om det. Men jag med mitt mörkblond/ljusbrunfärgade borde väl kunna bli blondare med den tycker man.

Hur som helst så har jag köpt en Colorbomb från Revlon i lila som motverkar gula nyanser, som räddning ifall att det blir gult.

Lärdom av detta håräventyr är i alla fall - färga ej håret mörkare!! Jag är blond och väldigt nöjd med det när det kommer till kritan. Ibland ska man helt enkelt vara glad över det man har och inte gapa efter för mycket...

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hurraa !! Min söta Karin SKALL vara blond för det ÄR hennes naturliga färg. Puss o Kram.

2011-11-27 @ 15:16:04
URL: http:// softgotton

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0