110511

Vi har precis ätit en liten apéro bestående av pistagenötter. Sådär på en vanlig onsdag. Inte helt fel alls!

Imorgon börjar jag 8:30 för att jag ska hjälpa till med leveransen igen som för ett par veckor sedan. Inte min favorit om man säger så! Men på fredag är jag ledig och då ska jag ta tillvara på den lediga dagen. Har tänkt sola! Antingen lägga mig vid någon strand eller poolen vid residenset. Den har ju öppnat nu och jag har redan hunnit utnyttja den. Låg ett par timmar i söndags. Men det blev inte mer än en och en halvtimme för har inte solat än i år och det gäller ju att vara försiktig i början. Brände mig redan lite efter bara nån timme. Men på fredag ska jag köpa med mig solkräm så man kan ligga lite längre.

Annars då. Allt funkar bra på jobbet och det har kommit två nya tjejer, en från ett annat Subway i Nice och en som började i helgen. Så det känns bra med lite fler tjejer. Innan var det mest jag och ett par andra killar. Nu har man lite mer folk att prata med!

På måndag ska jag och S kolla på en studio i Nice som verkar jättemysig. Men vi får väl se hur den är på besöket, det kan ju vara annorlunda i verkligheten. Vi får väl se!

Kommentarer
Postat av: mormor.

Ang bostaden, låter spännande. Lycka till.

ps. Var försiktig med solandet. När man har så ljus hy som du måste man vaara jätteförsiktig. Det vet du ju men kan inte låta bli och tjata. Puss o kram.

2011-05-13 @ 15:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0