underbar pojkvän

Höll just på att skriva ett inlägg om att jag satt hemma och var barnvakt under kvällen. Vet ni vad som händer då?

Älsklingen ringer och vi pratar om lite allt möjligt ett par minuter, sen säger han att jag ska gå ut i vardagsrummet. Jag tänker, vaddå? Så säger han, dra upp persiennerna och titta ut.

Så ser jag honom stå och vinka utanför murarna! Han har alltså åkt ända hit bara för att se mig 10 minuter. En halvtimmes bilväg bara för att säga hej och för att göra mig glad! Hur gulligt är detta på en skala?! Vilken underbar pojkvän jag har.

Så han kom in här i huset och vi kunde sitta och prata och kramas en liten stund. Så himla mysigt och det gav verkligen energi inför morgondagen!

Som taget ur Love Actually, eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Christine

Oj här har jag visst glömt kika in ett tag! Hur är allt med dig?



Gud vilken gullig grej din kille gjorde btw, så sött :)

2011-01-23 @ 16:21:59
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0