sorry bloggen!

Men det har blivit ett väldigt långt uppehåll. Jag är tillbaka i Nice, eller Juan les Pins närmare bestämt. Började jobba förra måndagen.

Har inte så mycket nytt att berätta, förutom att jag hittat på massor av mysiga saker de senaste veckorna. Små utflykter, en hel del utgångar, bio och restaurangbesök! I helgen var vi även i Italien.

Just nu längtar jag mest till den 10 februari för då åker jag och S till Stockholm och spenderar helgen på en herrgård med släkten! Sån där weekendvistelse med god middag, afternoontea, utomhusjacuzzi, bastu och grejer för att fira morföräldrarna som fyller 75. Ska bli jättemysigt.


Rånäs slott

Kommentarer
Postat av: Mormor

Härligt. Äntligenskriver du i bloggen. Vi längtar också till vistelsen på Rånäs herrgård. Tänk att få träffa sina nära o kära igen, alla utom Viktor som finns borta i Japan. Får hitta på nåt att fira igen sedan han har kommit hem. Eller hur. Puss o kram

2011-01-11 @ 14:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0