26 februari

Sitter här och kollar på Nip Tuck och dricker något motsvarande måltidsdryck. Seb är ute med en kompis som tjatat i evigheter på en utgång "killar emellan". Så jag tänkte att han kanske ger sig om jag stannar hemma en kväll. Ingen av de andra "svenskorna" skulle ut heller så jag hade inte så mycket val. Sitter här och sysselsätter mig med datorn och tv:n istället. Så kan man ju också göra en fredagkväll.

Helgen vet jag inte riktigt vad den består av, Seb har i alla fall två matcher på söndag förmiddag så då får jag väl underhålla mig med annat. Imorgon ska vi inte ut i alla fall och på dagen ska han träna (dessvärre) så då går jag väl och promenerar eller nåt.

Bara 15 dagar tills vi åker till Paris by the way! ska bli underbart och jag känner redan abstinens efter eiffeltornet. Jag ska fota som en paparazzi säger jag er. Ååååh vad mysigt det kommer bli!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej gullungen min. Nu är du fel ute med datumet. Vad jag vet så är vi i februari månad ännu. Förstår att du längtar till Paris resan. Ha så kul där. Puss o kram.

2011-02-26 @ 14:15:28
Postat av: Karin

Det hade du så rätt i! Tack för rättningen.

2011-03-04 @ 02:16:04
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0