Torsdag.

För ovanlighetens skull på torsdagar jobbade jag bara 8-12 imorse. Så konstigt att gå precis innan servicen drar igång! Men skönt. Var dock helt slut efteråt för hade bara sovit ett par timmar och det var så sjukt jobbigt med alla kartonger så var helt död i armarna efteråt. När jag slutade hade jag tänkt köpa en macka från La Brioche Dorée men såg sen att jag glömt mitt VISA-kort hemma! Typiskt.

Hade inte ens hunnit äta frukost imorse. Så jag tog mitt pick och pack och drog hemåt. Sen slängde jag av mig stövlarna och jeansen och i mysleggingsen, och ner under täcket! Såååå skönt ska jag säga er. Vi har absolut ingenting att äta hemma nu så jag väntar på att Seb kommer hem från jobbet, han skulle köpa med sig middag.

Tills dess ska jag ligga och mysa under täcket.


Kommentarer
Postat av: daniela

hej! jag planerar att åka till Nice i slutet av januari och undrar om du skulle kunna berätta lite om hur det är där den tiden på året och om det är ett ställe du rekommenderar? :)

2011-12-08 @ 18:24:42
URL: http://ddanielas.blogg.se/
Postat av: Christine&Paris

Så där är det alltid. När man väl behöver någonting så glömmer man det hemma, haha! Hoppas du får en skön helg :)

2011-12-09 @ 22:09:36
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0