Solig vinter.



Jag måste säga att jag älskar vädret som är här nu. Förra året i december var det med deras mått svinkallt, och även jag frös rätt mycket. Det var väl runt 8-gradigt kan jag tänka mig. Jag hade min tjocka ullkappa varje dag och på kvällarna frös jag nästan ihjäl mig när jag åkte hem från Seb. Nu däremot har jag haft min bomullsjacka hela hösten och vintern! Och det är runt 20 grader på dagarna. När jag kommer ut från jobbet har jag oftast inget på mig alls, bara en sjal. DET är livet kan jag säga er!

Så otroligt skönt att mötas av milt och soligt vinterväder. Julkänslan är det inget fel på heller, tack vare alla mysiga julbelysningar (utan dem skulle nog julen kännas långt borta...).

Hoppas vädret håller i sig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh underbart!

2011-12-12 @ 01:54:36
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0