Lördag.



Lösviktsté är något jag verkligen saknar på mataffärerna här. Det finns inte mycket som slår en stor kopp Söders höjder! Eller min favorit som jag alltid knarkar hemma, Champagne & grädde. Den här bilden är från julmarknaden, men antar att hektopriset var rätt dyrt där.

Har precis varit en sväng på Intermarché och köpt lite middagsmat. Och när jag står där och kollar på påläggskorven (dansk salami för er som undrar) så står det en kvinna bredvid mig och fingrar på samma korv. Vem är det inte om S mamma? haha, blev ett lite kul sammanträffande sådär. Vi hade båda två gått i samma tankesbanor och köpt bröd och pålägg så att S kunde göra sig en macka imorgon till jobbet.

Sådär liksom, nu har han två curlingmammor istället för en! Lyckliga människa. Fick skjuts hem (bor två minuter från mataffären, men ändå) och lite bananer på köpet av min svärmor. Nu sitter jag här på sängen och slappar framför tv:n.

Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Wow! Lyllo han! ;)

2011-12-10 @ 20:36:12
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: daniela

tack så mycket för ditt svar! Får jag ännu fråga om vädret? Typ hur varmt det är och hur stor chans det är att solen skiner där i januari? :D

2011-12-11 @ 10:49:36
URL: http://ddanielas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Istället för att curla kan man ju kalla det för omtanke! Han är i alla fall värd det.

Puss

2011-12-11 @ 12:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0