Garderobstrubbel.

Sulorna på mina favoritskor gick sönder idag så var tvungen att slänga dem. Det känns så surt! Älskade de bootsen. Dessutom är min storlek såklart slut nu när jag var där och kollade. Men antar att de också skulle gått sönder efter ett par veckor ändå, så det kanske inte tjänar någonting till...

Häromdagen råkade jag dessutom bränna sönder min favoritkofta med hjälp av plattången. Råkade låta den ligga lite för länge och sen var det värsta orangea brännmärket på koftan och det är ju omöjligt att få bort, så fick slänga den med.

Typiskt.


Kommentarer
Postat av: Bernt Marcus Ivarsson

O-sis....

Kanske betyder shopping time :D



/// Ivarsson

2011-12-14 @ 20:02:06
URL: http://mivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0