Onsdag.

Fran och med idag ar jag ledig tva dagar! alltsa imorgon ocksa. Sa skont och ovanligt.

Borjade dagen med att ligga vid poolen nagon timme med dopp typ en gang i kvarten (annars star man inte ut att vara i solen!). Sedan slappade jag vid datorn ett tag, och tog sedan tag i stadningen. Har dammsugit, skurat dammat lite. Ska vika och hanga tvatt lite senare men nu tar jag en lang paus ett tag! jag ar ju trots allt ledig. Och dessutom blot av svett...

Ja, annars finns det inte direkt nagot nytt att tala om. Men jag borjarM fa en ordentlig abstinens efter att komma hem nu. Jag kanner bara att jag maste komma hem i september. Garna en vecka men vet inte om det blir mojligt. Har sa mycket jag vill gora hemma innan vinterkylan slar till! Och jag onskar onskar att jag kan fa ledigt runt den 7 september for da kan Seb komma med. Men da blir det nog bara runt 3 dagar. Vill ta med honom till Gronan, mysiga restauranger, Fjallgatan, Djurgarden, allt sant vi inte hunnit med nar vi varit i Stockholm tidigare.

Sa IDAG bestammer jag mig for att jag ska ringa managern. Nu maste jag sluta fega helt enkelt. For september ar snart! Och sager han nej vet jag inte vad jag tar mig till. Kanske far jag dra till med att jag maste pa en begravning eller nagot...

Asch, kanske bast att vara arlig.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Här är det värsta lagoma sensommar väder med typ 20 grader och 16 på kvällen kanoooooon.

Vi hörs

pappa

2011-08-24 @ 21:05:22
Postat av: mormor

Hoppas ni kan komma hem just då du planerar. Då kan vi ha släktens höstmiddag hos oss. Vill gärna visa vår nya lgh som vi trivs så bra i. Skriv och berätta om du får ledigt. Puss o kram.

2011-08-25 @ 12:01:10
Postat av: Christine

Själv börjar jag redan få abstinens efter Frankrike! Haha ;) Hoppas du får ledigt bon courage!

2011-08-25 @ 18:57:19
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0