Lordagkvall.

(glomde publicera inlagget i helgen)

Ar helt slut! Idag var det 35 grader i skuggan och helt vindstilla. Kom hem vid 18-tiden fastan jag slutade vid 16, bara for nan spytt pa taget och det tog en halvtimme innan de annonserade i hogtalarna att alla passagerare vanligt fick ta ett annat tag. Tva timmar senare var jag hemma.

Trots att jag var lagom trott nar jag kom hem sa tog jag tag i bade stadning, tvattning och diskning. Nu ar jag stolt! saknas bara dammsugning med det far faktiskt Seb gora som ar ledig imorgon.

Haller pa att laga mat tills han kommer hem, men usch vilken hemmafru jag later som nu! men hussysslor ar faktiskt inte det enda jag gor i livet for er som undrar.

Ikvall ska vi nog ut med ett par av hans kompisar (varav en av dem jag starkt ogillar, efter att han kallat mig korkad for att jag inte kande till nagon handelse i Frankrikes historia... japp, sadana ar fransmannen!). Hur som helst sa hanger jag nog med anda sa slipper jag sitta hemma och traka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0