HTC wildfire


Snart i min hand?

Nu ska jag antligen ta och kopa en ny mobil. Har haft pappas gamla Nokia ett bra tag nu efter att min senaste mobil blev stulen, om jag inte minns fel.

Sa jag tankte skaffa mig nagot som snarare tillhor 00-talet an 90-talet, dar jag kan surfa pa facebook och sadana nymodigheter. Och efter ett tags sokande sa har jag kommit fram till att HTC Wildfire verkar bra.

Har dessutom hittat ett bra erbjudande dar jag bara betalar 38 euro i manaden for internet, 1 h samtal om dagen och gratis samtal till 3 av mina narmaste, oavsett deras operator.

Maste bara fa lite uppgifter fran min bank for att kunna gora automatiska overforingar till abonnemangforetaget varje manad, sedan ska jag bege mig till mobilaffaren sa snart jag kan!

Kommentarer
Postat av: Christine

Jag har en HTC, tycker den är bra! :)

2011-08-26 @ 10:56:15
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: Anna

Nisse har precis köpt en HTC wildfire. Och han är nöjd med den :)

2011-08-28 @ 09:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0