påskhelg!


Har jobbat mellan 8:30 - 16 idag och på morgonen var jag tvungen att hjälpa till med leverans av en massa varor. Hujedamej, det var tungt! Jag skulle kanske varit till större hjälp om jag var av det motsatta könet och hade lite mer muskelmassa... Men jag antar att det inte var någon annan som var tillgänglig vid den tiden så jag fick väl dra det kortaste strået.

Dagen gick hyfsat snabbt ändå men jag missade dessvärre min tid hos banken som var vid 16 eftersom jag var tvungen att stanna kvar lite. Får ringa om en ny tid imorgon eller helt enkelt gå förbi. Imorrn ska jag in till stan och försöka hitta en liten påskpresent/choklad till min kära pojkvän! Då är jag nämligen ledig och det är såklart väldigt skönt. På kvällen har vi tänkt gå ut och äta!

På lördag jobbar jag och på söndag ledig. I helgen ska vi eventuellt upp till "le Var" som området heter, där S morföräldrar bor. Hans kusin ska ha en fest med släkt och vänner osv med tältning och alla möjliga aktiviteter. Så alternativet är att vi åker dit efter att jag slutat vid 16 på lördag. Men det beror lite på imorgon eftersom Seb har en match och om han vinner den så fortsätter han spela på lördag så då får vi nog stanna kvar i Nice. För mig spelar det ingen större roll faktiskt.

Så ja, det var nyheterna for now! Hoppas ni får en mysig påskhelg ni där hemma!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Påsken är härlig, inte några krav på något ( jaa måla ägg då) varmt idag, vi satt på verandan håkan jag och mamma och provsmakade öl som mamma köpt i theckien, vet att jag stavade fel men....

håkan fick ett påskägg som vanligt och som vanligt blev påföljden ont i magen ha ha ha

Kram och GLAD PÅSK

Pappa

2011-04-22 @ 23:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0