helgen


Seb i vitt närmast kameran

Joffrey som somnade under Sebs match...

Då var påskhelgen över! Lördagen spenderades genom att jobba fram till 16 och sen åkte vi direkt till "le Var" som det kallas, området där S morföräldrar bor. Sebs kusin Yann hade bjudit in vänner och släkt dit och det var trumspelning och allt möjligt organiserat. Det blev värsta levande orkestern på kvällskvisten och alla spelade diverse instrument. En del av gästerna sov utomhus men det skippade vi dock. Jag, Seb och hans kompis Joffrey var sedan tvungna att gå upp vid 7 för att åka till Hyères där de spelade en av matcherna i en tennisturnering.

Så hela söndagen spenderades på tennisklubben i Hyères. Min älskling är så grym! Trots att han inte haft tid att träna alls de senaste veckorna vann hann sin singelmatch. Lagmatchen förlorade de däremot. Lagturneringen pågår i fem veckor så tre veckor framåt kommer han spela på söndagarna. Nu på söndag är det på deras egna klubb i Nice, ska ta med mig kameran och ta lite bilder då hade jag tänkt!

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken trevlig släkt du har hamnat i. Ni verkar ha kul tillsammans. Önska Seb. lycka till med tennisturneringen. Ha det gott. Puss o kram.

ps. Idag åker jag och 13 andra tanter till Spa i Estland. Är tillbaka söndag.

2011-04-27 @ 11:32:58
Postat av: Karin

Mormor: Ja det var jättetrevligt! hans släkt är jättegulliga. Låter jättekul med spa! vilken lyx.



Puss och kram

2011-04-27 @ 20:54:44
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0