tisdag

Från S balkong på kvällen

Min svullnad efter mosquitos, har över hela benen... det gör ont som sjutton.

Nya skor!

Söt blus jag provade häromdagen på H&M.

Herregud, redan onsdag imorgon! veckorna bara springer fram. Ikväll är jag hemma och är barnvakt för Sandy och Steve ska över till några vänner ett par timmar. Så jag ska bara vara här medan Lavi sover. Ingen fara alltså!

Idag var vi hos morföräldrarna och det var full fart. På förmiddagen var vi i en park och sprang runt efter barnen, och jag tog några fina bilder med mobilkameran över vattnet. Jag la även i en euro till mig och Lynoi så vi tittade lite i kikaren och jääklar var ballt det var! Har aldrig kollat i en sån. Man såg ju flera flera kilometer. Såg till och med folk gå omkring på båtarna och en man sitta och äta frukost på terrassen typ 5 kilometer bort. Haha.

Det mysiga var dock lunchen då släktingar kom över och alla äter tillsammans och verkligen tar tid för måltiderna. Man sitter länge och äter först aperitif med sallad, grönsaker och bröd och sen varmrätten. Det är jättetrevligt faktiskt.

Sen tyckte mormodern att jag skulle ta en promenad i Antibes (de bor nära centrumet) vilket jag var väldigt tacksam över. Supercharmigt är det! jag hann köpa en par skor till och med. 15 euro kostade de. Sen gick jag mest och kollade runt, skönt med lite egentid.

Sen kom jag tillbaka vid halv fyra, och var ett par timmar innan hon skjutsade hem mig och Lavi. Flickorna skulle sova över där. Och ikväll ska jag alltså vara barnvakt light. Kan ju sitta och slappa framför tv:n medan han sover så det känns inte riktigt som jobb.

Jaja, det var allt för nu. Snart är det ju nästan helg igen!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu har Viktor stuckit till Japan huga.. va alla sticker iväg

2010-09-28 @ 21:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0