parfym


Jag är i akut behov av en ny parfym. Hade ju den här förut - Versace Bright Crystal. Men den har dessvärre försvunnit med vinden. Och jag gillade den för den var väldigt lätt och fräsch. Har svårt för tunga och dominerande parfymer. Sephora har ju typ allt och lite till i parfymväg så jag måste ta mig tid att gå igenom dofter.

Kanske skulle vara något att önska sig i födelsedagspresent då jag fyller år om en månad. Speciellt då de flesta parfymer här kostar runt 70 euro och det är ju inte gärna man lägger så mycket pengar på en parfym när man tjänar 100 i veckan.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag var också tvungen att införskaffa en ny parfym då jag glömde min hemma. Dock var jag inte så sugen på att lägga ut typ 70 euros. Zara hade dock en massa olika och goda dofter till en betydligt billigare penning. Ett litet tips bara :)

Kram

2010-09-30 @ 13:32:03
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0