onsdag

Tar det lugnt nu eftersom barnen sover och mamman också. Det är den enda tiden på dagen då det är riktigt lugnt och skönt i huset. Nu har ju de äldre barnen lov fram till nästa onsdag på grund av den judiska högtiden. Så det är full fart kan man säga! Mamman var alldeles slut och det kan jag förstå. I natt vaknade sonen dessutom och jag hörde hur han grät under natten. Sen var de äldre vakna innan 8 och då hade hon lagt sig sent kvällen innan för att hon höll på att baka bröd. Fattar inte att hon orkar! Hon har verkligen en konstant energi och blir aldrig sådär gnällig och låter humöret gå ut över andra.

Kommer inte ihåg vad mer jag hade tänkt skriva men nu ska jag nog vila lite jag också innan de andra vaknar. Har inte alls hunnit träffa några folk förutom S sen jag kom hit. Har ju inte ens sett mig omkring i Antibes! Har liksom inte hunnit eftersom jag träffat honom direkt när jag slutat. Och dessutom hittar jag ju inte här än. Men i helgen vill jag gärna åka in till Nice och så skulle det vara kul att träffa lite folk som jag inte träffat på ett tag.



Kommentarer
Postat av: Christine

Man blir lite lat med att träffa folk när man väl samlat ihop sitt gäng vänner. Du får ge dig ut på kompis-jakt ;)



Din rum såg trevligt ut btw. Ljust och fräscht!

2010-09-23 @ 11:16:05
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0