måndag







Lavi, som jag passar på dagen.

Det fina badrummet jag kommer ha från och med söndag när jag flyttar ner till mitt "vanliga" rum!

Duschen

Krypinet där festen ska hållas på onsdag! Tänk vad mysigt på kvällen med tända ljus.

Här kommer lite bilder ! Idag tog jag bilder inne i huset och även på den fina lilla hörnan där de ska fira "fête" i en vecka från och med onsdag. Det är en judisk högtid då man äter middag utomhus varje dag under en vecka. Hur mysigt ser det inte ut?

Idag har jag passat Lavi (stavning?) hela dagen och det har gått superbra. Inga problem alls! Sedan kom flickorna hem vid 17-tiden och vi har lekt lite i trädgården och jag hjälpte till att städa inför onsdag. Det är full rulle här och morfarn är över och klipper gräsmattan. Ska bli spännande att se vad som händer!

Snart ska S hämta mig och jag ska över till honom. Tror kanske inte jag ens behöver köpa tågkort med tanke på att jag bara kommer åka in till Nice under helgen. Skönast att hålla sig här och hos S under veckodagarna.

Glömde förresten hur det var igår när jag träffade honom, fick ju träffa hans föräldrar också. Det var jättemysigt! Typisk fransk liten lägenhet med personiga attiraljer överallt. Och jag blev typ kär i hans hundar, haha. Så söta!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Gud, vad det ser fint ut! Och vilket underbart handfat i ditt badrum. Lavi ser ju jättegullig ut. Saknar bara en grind för trappan så han inte kan ramla ner. Men man kanske inte är så fjolliga i Frankrike.

Puss

2010-09-20 @ 19:18:05
Postat av: Christine

Vad fint de har det. Roligt att du redan verkar trivas också. Jag tror att du kommer få det skitbra där! :-)

Själv åker jag till paris imorn. Som jag längtar!



Kram

2010-09-21 @ 20:45:48
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0