en supermysig helg!

Nu har jag kommit hem från Seb. Det har varit så mysigt att bo där över helgen! I fredags var vi bara hemma och låg och tittade på tv hela kvällen, det regnade sjukt mycket också så vi hade ingen lust att göra något.

På lördagen vaknade vi väl vid tiotiden och låg i sängen ända fram till typ tre och då slängde vi i oss något att äta. Sedan skulle han på träning och då släppte han av mig i Nice ett par timmar. Det var underbart att komma dit igen, kan inget annat än älska den staden. Mycket folk på lördagar dock! och fortfarande en del turister. Men det lär väl tunnas ut nu de närmaste veckorna.

Jag gick och köpte några grejer som jag behövde på Sephora, sedan gick jag runt lite i gamla stan. Det var meningen att jag skulle träffat en kompis som jobbar i hamnen men det funkade inte med tiden så vi ska ses nästa vecka istället. Sen började det småregna så Sebs träning blev inställd (de är utomhus) och han åkte och hämtade mig tidigare. Under tiden jag väntade hann jag med att bli uppraggad av en kille som även han kom från St Laurent du var där S bor. Det var lite roligt när han började berätta om sig själv och frågade om jag kände till området. "Ja, min pojkvän bor där" hahaha, "jasåå du har redan en pojkvän, synd, men vad tycker du om mig? Söt, snygg?" haha jag fick fram ett "oui" och sen avlägsnade han sig.

På kvällen blev det utgång, det var nämligen "Erotica Night" på High club. Jag var inte sugen först men sen tänkte jag att det skulle vara kul att träffa några av hans kompisar. Alla killar var såklart galna i den här erotica-kvällen så det var majoriteten män kan jag ju tillägga. Vi blev i alla fall upphämtade av hans kompis Mike och hämtade upp en annan tjej och en kille. Det var verkligen en riktigt kul kväll! Vi tog några drinkar, dansade, pratade med kompisar till honom. S kände halva stället kändes det som.

Eftersom det var Erotica night så framfördes även sexuella aktiviteter på podiumet innan stängning. Alla blev som galna och samlades runt scenen till soundtracket av Candy Shop. Haha. Jag såg bara någon naken tjej typ, kände inte att det var något att stressa ihjäl mig över.

Sen kom vi hem vid halv sex och stupade i säng. Varpå vi vaknade vid halv tolv-tiden idag och klev upp typ 5 timmar senare. Sen åt vi och la oss i sängen igen och jag var helt slut fast jag typ bara legat i sängen hela dagen så jag somnade igen. Kom hem nu igen vid halv nio-tiden!

Ja, det var min helg! Hoppas ni haft det bra därhemma. Skriver nog lite mer imorgon men nu tänkte jag lägga mig!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Märkligt place ? ?

men det är viktig information så vi kan göra en bedömning här hemma ha ha ha

godnattt igen

pappa

2010-09-28 @ 21:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0