dagen före

Idag har jag en hel del att göra. Lade ordning de mesta grejerna som ska packas igår kväll, så det blir inte så jättemycket jobb med det ikväll.

Men idag ska jag rösta, åka iväg och träffa min kusin i stan för en fika, sedan iväg på restaurang med min far och bror. Humlehof på söder tror jag. Och ja, sedan hem och fixa.

Jag vet inte vilket sinnestillstånd som är mest normalt men jag känner mig inte ett dugg uppstressad än så länge och det känns skönt. Tror jag att jag blivit lite van vid allt resande på senaste tiden! Jag tror det känns bättre också för att jag vet att jag har nära till S ifall det skulle bli några problem. Och han är så omtänksam så jag vet att han skulle rycka in direkt om det var något. Vilket jag ju såklart hoppas att det inte blir!

Så imorgon vid halv fyra-tiden måste jag bege mig mot Arlanda. Sjukt tidigt och jag kommer förmodligen vara helt död imorgon på kvällskanten. Får hoppas jag kan sova lite när jag kommer fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0