ändring av planer - Antibes

Nice-familjen verkade inte intresserade längre av någon anledning. Så nu bär det troligtvis av till Antibes istället! Har aldrig ens varit där men det ligger cirka 20 min med tåg från Nice och ännu närmare Cannes så jag ska nog klara mig. Dessutom ligger det typ 10 minuter med bil från St Laurent du Var där S bor så det är perfekt!

Pratade med mamman i telefon idag och hon var jättetrevlig. Har även fått kontakt med deras förra au pair och hon sa en massa bra saker om dem så det känns ju bra. De är tydligen judiska så jag antar att jag kommer få äta kosher, haha.

I alla fall så har de tre barn men jag ska ta hand om den yngsta som är 20 månader. De har en villa med pool och jag har rum och badrum. Deras nuvarande au pair var tvungen att åka hem idag så nu har de akut behov av en ny, så jag ska kolla flygbiljetter nu direkt. Förhoppningsvis blir det nästa vecka!

Det ska bli så underbart att få träffa alla i Nice igen! Jag längtar verkligen.


Stranden i Antibes


Kommentarer
Postat av: Christine

Härligt. Hoppas det går vägen nu då!

2010-09-15 @ 23:08:29
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0