210910



Åh nej vad jobbigt, skapade precis ett långt inlägg som försvann.

Idag har jag fått flytta ner till mitt "riktiga" rum, trivs mycket bättre här. Bättre att det är nere på första våningen och så har jag dusch och toalett precis bredvid. Plus att rummet är mer hemtrevligt. Har en enorm säng dessutom, kommer nog sova gott i den.

Var hos S ganska länge igår och var lite trött idag. Behöver sova ut ordentligt i natt så vi ska träffas imorgon istället. Men märker redan nu hur skönt det är att kunna åka över till honom när jag slutat, för här hör man allt pratande, barnskrik osv och känner sig nästan skyldig för att man sitter inne på sitt rum. Fastän jag ju har slutat så jag har ju rätt till att göra vad jag vill. Men ikväll hjälpte jag mamman med barnen på kvällen trots att jag slutat men det gjorde inte så mycket. Så länge det inte är så varje kväll så står jag ut!

Så underbart skönt att det är aircondition i rummet! skulle dö annars. Det är i och för sig inte så olidligt som i juli och augusti men fortfarande varmt och det känns som att man andas bättre med svalare luft.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Längtar tillbaka till den 11gradiga "värmen" ?

skulle inte tro det va?

natti.

pappa

2010-09-21 @ 22:55:38
Postat av: Karin

Pappa: nej inte direkt :D

2010-09-22 @ 13:22:56
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0