100910

Tänkte att det kanske var dags med en uppdatering. Det var så otroligt mysigt när S var här! Har nog haft en av de mysigaste helgerna hittills tror jag. Vi har bara gjort vad som fallit oss in, strosat runt i stan, runt Kungsträdgården, slottet och på söder. Skrattat åt olika människor, haha, ni anar inte hur mycket jag skrattat. S har en förmåga att se det roliga i alla folk som går förbi och det har smittat till mig nu. Kan typ inte titta på någon utan att se något komiskt, och få värsta skrattanfallet... Ja herregud.

Sen så var vi ju faktiskt hemma hos mig också, och han träffade nästan hela släkten, haha. Det var födelsedagsfest för pappa och det slutade med att han satt här i mitt kök och pratade med mina föräldrar (så gott det gick). Kändes riktigt skumt att han var här hemma faktiskt, i mitt rum och så. Men det var gulligt på något vis också :-)

Hotellet var jättemysigt, superbra läge vid Sveavägen och litet men ändå fräscht och "stockholmsstandard" om man säger så. Snygg inredning, stengolv och lite rustikt sådär. Så hotell Rex kan jag absolut tipsa om ifall någon ska bo i Stockholm.

Och nu är vi på varsin sida av Europa igen. Kändes jättetråkigt i måndags men lite bättre nu. Dessutom har jag en nyhet och det är att jag fått kontakt med en familj mitt i Nice centrum! Sådär på Jean Medecin, 500 meter från där jag bodde förut när jag pluggade. Helt underbart läge! Så om ett par dagar kan jag nog meddela om det blir av eller inte. I sådana fall är jag i Nice i slutet av september/början av oktober!

Not so bad news, right??

Kommentarer
Postat av: Christine

Härligt när den man är tillsammans med kan få en att skratta, min kille är likadan :-) Och mysigt att ni hade så trevligt ihop.



Jag ska hålla tummarna för dig att du snart får komma tillbaka till Nice!

Kramar

2010-09-11 @ 17:32:34
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Åhh..hoppas att du får jobbet:)

2010-09-11 @ 20:40:58
URL: http://englalinnea.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Underbart! Så roligt att ni fick en sådan fin helg tillsammans.

Kul att du är på väg tillbaka till Nice också. Planerar in ett besök längre fram i höst.

Kram

2010-09-12 @ 00:11:36
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0