torsdag


Är det onormalt att känna julstämning i november? Normalt sett brukar jag inte få känsla för julen förrän i december men av någon anledning så har jag intalat mig själv att det inte alls är lång tid kvar till jul. Vad säger ni? Har i alla fall fått massvis av idéer på julklappar som jag ska inhandla innan avgång mot Sverige!


Fina kläder har de dessutom på Carrefour. Likaså billiga.



Varför inte en lysande isbjörn i trädgården?


Kollade även i en choklad-receptbok som finns här hemma. Underbara recept! Skulle gärna prova dessa Petits Fours någon gång...

Frestade?

Veckan har varit rätt så tråkig och långsam så jag längtar något oerhört efter helgen. Vi har planer på restaurangbesök, Cap Ferrat, utgång och omkringstrosande på obestämd plats. Typiska helgaktiviteter! Men allt beror ju lite på vad vädret har att bjuda på så det är lite svårt att säga i förväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0