liten uppdatering

Idag är det onsdag och inte mycket nytt. Mormorn kommer vid 15 och då ska vi åka till parken med barnen. Det är jättefint väder ute och jag var utan jacka tidigare idag när vi var ute på promenad med barnvagnen. Svettades till och med när jag gick i tunn kofta. 

Hoppas dagen går fort för vid 18 kommer Seb och hämtar mig. Vi träffades inte igår nämligen så jag längtar redan.

I måndags när vi träffades var han febrig och så hade han stött på två killar som försökte råna honom på hans mobil. De slog honom flera gånger och han hade märken i ansiktet, det var så synd om honom. Han hade flera blåmärken och ont i ryggen. Det var precis utanför där han bodde dessutom, så nog är det allt inte ofarligt här trots allt.

Men nu ska jag fortsätta läsa lite tidningar, och sedan äta lunch. S har köpt potatis till mig tills ikväll, bara för att jag pratat om att jag saknar att äta vanlig potatis. Hur gullig är han inte? Han kommer ihåg sådana där smågrejer som jag säger, det tycker jag är väldigt fint. Sen började jag fundera på vad jag kunde köpa till honom som han gillar, men kom inte på något. Måste fundera ut något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0