tisdag


Lunch på Medis.


Söta kilklackar från H&M



Typ underbara koppar från Indiska ur kollektionen av Jade Jagger.


Spännande besök på banken...

Vilket sommarväder vi har i Stockholm nu! Idag har jag uträttat lite ärenden, lunchat med mamma på Kvarnen och så vidare. Höll på att dö av värmeslag när jag kom på bussen sen. Tror jag ska ta mig en liten tupplur senare...

Imorgon ska jag i alla fall träffa kusinen, det ska bli ett väldigt trevligt återseende! Men nu ska jag däcka i sängen.

À demain!


Kommentarer
Postat av: Christine

Åh de kopparna i mitten var ju heeelt underbara! Jag måste köpa dem även om jag inte ska stanna i Sverige :-P

2010-05-18 @ 23:03:24
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0