le dejt

Dejten igår gick jättebra! Skrev ett inlägg förut, men sen tog jag bort det :P Killen är i alla fall en som jag träffade ute för ett par veckor sen. Väldigt charmig och karismatisk, egentligen italiensk (fast mer fransk i beteendet) men har bott i Frankrike sedan han var 10 år. Så han pratar både franska och italienska. Fast ingen engelska! Så det är rätt bra träning för mig om man säger så...

Så ja, vi tog ett par drinkar i gamla stan och hade det trevligt! Sen följde han med mig till mitt residens, vilket jag tyckte var väldigt snällt eftersom det låg flera kilometer ifrån dit han skulle. Vi ska träffas på torsdag igen eftersom jag åker på fredag. Har sagt att jag kommer tillbaka inom ett par veckor... har inte sagt att det kan dröja till september, haha. Men förhoppningsvis blir det tidigare!

Ja, det var lite mer detaljer! Hoppas ni är nöjda, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0