färdigpackat


Åtminstone nästan. Kommer förmodligen behöva checka in den röda väskan också, får se om jag kan ta den som handbagage. Har städat rummet hela kvällen, är alldeles slut. Har lite blandade känslor för att åka, även om jag vet att jag kommer tillbaka. Men jag har verkligen trivts på residenset! Men det är klart, det kan vara skönt med lite omväxling också.

Hur som helst. Ska ta en dusch nu och sedan lägga mig, blev skönt att jag inte hittade på något nu på kvällen. Alla som är här kan jag ju ändå träffa igen om ett par veckor. Så det är faktiskt ingen större katastrof!

Nästa gång jag skriver är förmodligen från Stockholm, vi ses då!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas allting gått bra och att du nu är placerad i sthlm. Kanske bjuder sthlm på lite solsken för här regnar det och gjort i snart två dygn.

2010-05-14 @ 15:09:00
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0