5 maj

Har tackat nej till Monaco-familjen nu, det kändes inte helt hundra. Jag väntar hellre lite på att få en familj här i Nice. Ska dit imorrn och lämna lite ytterligare papper så får prata med dem då.

Solen har tittat fram lite idag och det är ett stort framsteg! Det regnade hela förmiddagen men nu är det rätt fint. Tror bestämt att det vanliga Nice-vädret börjar komma tillbaka.

Har lektion mellan 3 - 6 idag, innan dess tänkte jag titta förbi i receptionen och se om de fått min kamera. Igår hade de inte fått den... Mitt tålamod börjar snart ta slut. Annars händer det extremt lite denna vecka, det är ju svårt att göra planer med detta väder. Elaine åker ju hem på lördag så imorgon tänkte vi gå ut och äta.

Jaja, vi hörs när jag har mer att skriva!

Kommentarer
Postat av: Karin

Monaco är ju sååå fint:) lovely!

2010-05-05 @ 20:02:04
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Linn

är det fint där ?(monaco)

2010-05-05 @ 20:55:06
URL: http://linnve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0