blue skies






Idag har jag och Elaine varit på stranden hela dagen, med avbrott för att gå in till Gamla stan för lunch och nutellacrêpes. Underbar lördag! Det har varit 19 grader och sol, vad sägs om det? Har gått runt och fullkomligt njutit av vädret och ja, livet. Vi avslutade dagen med att gå in på Monoprix och handla middag, det blir en laxpirog från Monoprix egna delikatessdisk och lite vin.

Ikväll ska vi se Alice in Wonderland på bio, sedan ska jag bege mig hemåt för att fixa och städa lite.

IMORGON KOMMER MINA FÖRÄLDRAR!! Gaaahhh. Har precis pratat med mamma i telefon så längtar verkligen nu. Runt elvatiden ska jag möta dem på tågstationen, det kommer bli så underbart!

Ska springa ner till första våningen nu för att äta med Elaine!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Fridas Fashion

Fina bilder! :)

2010-03-28 @ 11:10:40
URL: http://fridasfashion.se
Postat av: ida

Oh lord Nutellacrêpes jag dör! Precis vad jag skulle vilja ha en trött söndagsmorgon som denna!

2010-03-28 @ 11:29:26
URL: http://idaerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0