underbar torsdag


När jag låg och solade innan jag träffade de svenska tjejerna stötte jag på två underbart söta leksjuka Jack Russel terriers som jag inte kunde sluta titta på för de var så söta.

Några gatumusikanter i Vieille ville





Johanna och Sofie


Sofie


En härlig överraskning när jag kom hem var att vi fått nya köksmöbler...


...och en helkroppsspegel! Hurra! Ignorera gärna hur trött jag ser ut.

Idag träffade jag de svenska tjejerna efter lektionen. Låg och solade en bra stund innan dess och än en gång ser jag lite ut som en kräfta på dekolletaget... får nog ta och smörja in mig där nästa gång! Sedan möttes vi och åt lunch och efter det gick vi upp till chateau:et med den fina utsikten. De hade aldrig varit där förut så det var ju något de måste se.

Kom sedan tillbaka till skolan och vi hade fått nya köksmöbler! Hurra hurra. Ser mycket fräschare ut i köket nu. Dessutom har vi äntligen fått helkroppsspeglar så man kan se hela sig på morgonen och inte bara en halvmeter genom badrumsspegeln... Är rätt trött nu däremot, var ju ute igår och trots att det inte blev överdrivet sent så känner jag mig lite seg. Ska vila en stund snart!

Imorgon ska vi till Wayne's, de svenska tjejerna ska komma till residenset innan så det blir trevligt! vi blir nog ett ganska stort gäng som går ut.

Men nu längtar jag fruktansvärt mycket till nästa helg då mina föräldrar kommer på besök! Ska bli så himla mysigt och jag har gjort upp ett litet schema på ställen vi ska besöka. Hoppas nästa vecka går snabbt!!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Önskar att jag bara kunde lägga mig och sova och vakna när det var dags att åka. Längtar jättemycket efter dig!

Tusen pussar

2010-03-19 @ 13:34:10
Postat av: Karin i Nice

Jaaa, jag med! Önskar det var imorgon. Bara det blir måndag så kommer dagarna gå snabbare!



Puss och kram

2010-03-19 @ 16:36:12
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0