getting sick again?

Antingen är det något i mitt rum som gör mig sjuk eller så går mitt immunförsvar på lågvarv just nu. Tror nämligen att jag börjar bli sjuk igen. De senaste dagarna har jag hostat en massa och känt mig som irriterad i luftvägarna. Nu har istället näsan börjar rinna och jag känner mig alldeles trött och seg. Huvudet känns som att det väger bly. Har liksom lite ont i bihålorna också. Jättekonstigt.

La mig och sov på eftermiddagen för jag kände mig alldeles seg i huvudet. Det enda som lockade var sängen. När jag sen kom ut i köket och skulle äta middag träffade jag venezuelaren som även han blivit dålig! Skumt. Tänkte att eftersom jag var sjuk när jag kom hit så borde jag väl få slippa det på ett tag. Men så verkar det inte funka... 

Vet inte om jag har feber nu men enligt mina egna mätningar så känns det så. Får se hur jag känner mig imorgon helt enkelt, annars är det väl bara att pallra sig ner till lektionen som vanligt. Knaprandes en ipren.


Kommentarer
Postat av: Jenny Frid

Nämen va tråkigt att du börjar bli dålig igen :(

Det kanske är alla nya människor som du träffar.



Föresten, vi funderar på att ta oss en semester i slutet på April/början på Maj. Skulle du ha lust att visa runt oss lite i Nice?

2010-03-09 @ 21:07:26
Postat av: Karin i Nice

Jenny: Men självklart! Vore bara trevligt att få lite besök så jag visar mer än gärna runt :-) Då har det säkert blivit varmt och skönt också.

2010-03-09 @ 21:23:30
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: Mats

Har också varit krasslig med början åt bihålan,

tog nezeril och efter några dagar försvann det men snuvan har hållt i sig länge.

Det blir bättre sedan.

storkram

pappsen

2010-03-09 @ 23:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0