fête de repas


Alice från England, Teiko från Japan och Federica från Schweiz.




Det här är vårt klassrum! Läraren Renault är till höger.

Vilken trevlig skoldag jag haft! Idag hade vi som sagt en matfest då alla tog med sig mat från sitt land (försökte, åtminstone). Jag hade med mig köttbullar, ballerinakakor och Ahlgrens bilar. Tror allt var uppskattat! Köttbullarna från restaurangen var faktiskt jättegoda. Själv provade jag tofu, en konstig japansk rätt och en väldigt stark korv, schweizisk choklad från Lindt (höjdpunkten) och Quiche, en god fransk rätt som är lite som en ostpaj som Renault hade gjort.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vad trevligt det ser ut!

2010-03-13 @ 12:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0