by night



Igår var jag ju och träffade den svenska tjejen jag haft kontakt med plus en annan svenska och en kanadensisk tjej. Det var jättetrevligt! Den kanadensiska tjejen var lite märklig dock och henne vet jag inte om jag klickade så bra med. Men de andra två var väldigt gulliga. Alla tre var au pairer.

Vi gick mest omkring, först längs promenaden och köpte sedan glass på Fenoccio i gamla stan. Det visade sig att den andra svenskan, Sofie, bor på Värmdö! Alldeles nära mig alltså. Världen är inte så stor som man tror. Eftersom Johanna har tillgång till bil så bestämde hon och jag oss för att göra någon utflykt i helgen. Ska bli kul att komma utanför Nice lite! Så vi får se vad det blir för destination...


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag jobbar på café, trivs bra - det är ju Paris!;) Har aldrig varit i södra Frankrike, det ser underbart ut. Måste åka dit någon gång! Men det är i alla fall vår här också nu, 17 grader idag:)

2010-03-17 @ 16:08:35
URL: http://marou.blogg.se/
Postat av: Christine

Sådär är det ju, amn träffar en massa människor men det är inte alla man klickar med :-) Vissa har jag umgåtts med 2-3 gånger för att sen inse att vi nog inte funkar ihop. Sen de som är tråkiga, korkade eller dryga går ju bort, haha!

2010-03-18 @ 20:01:22
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0